E-SKLEP TWOICH ROŚLIN

FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

- sklep internetowy dlaroslin.pl




Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?

1. Wybierz produkt, wpisz ilość.

2. Kliknij na obrazek "dodaj do koszyka".

3. Wybierz typ dokumentu: paragon/faktura.

4. Kliknij "przejdź do realizacji zamówienia".

5. Zarejestruj się bądź zaloguj bądź wypełnij pola z danymi "szybkie zakupy".

6. Kliknij "przejdź do realizacji zamówienia".

7. Wybierz formę przesyłki, zaznacz ptaszek pod tabelą Regulamin SklepuPolitykę Prywatności Sklepu".

8. Wybierz formę płatności. 

9. Zaakceptuj zamówienie klikając przycisk: "Potwierdzam zamówienie".



Jak sprawdzić, że złożyłem zamówienie poprawnie?

Od razu po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznego maila z potwierdzeniem zakupu. Jeśli takiego maila nie dostałeś, Twoje zamówienie nie zostało złożone poprawnie bądź wpisałeś błędnie swój adres mailowy. Możesz również zadzwonić do nas (tel. 607-256-222), od poniedziałku do piątku od 8-16.



Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie i jak się do tego przygotować?

Dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. W każdej chwili możesz zadzwonić i złożyć zamówienie telefonicznie (tel. 607-256-222).  Zanim zadzwonisz przygotuj listę potrzebnych produktów.



Zamówiłem towar, kiedy będzie u mnie?

Czas realizacji zamówienia to najczęściej 1-3 dni robocze. Często jednak zdarza się, że towar jest u klienta już następnego dnia.



Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Po przejściu do koszyka możesz złożyć zamówienie bez rejestracji, w dolnej części strony "Szybkie zakupy".



Czy mogę zalogować się przez swoje konto Google lub Facebook?

Logowanie poprzez konta Google i Facebook jest możliwe przy logowaniu lub rejestracji, wystarczy kliknąć ikonkę portalu.



Kurier nie zastał mnie w domu, co mogę zrobić?

Kurier ma obowiązek podjąć dwie próby doręczenia przesyłki.  Jeśli za pierwszym razem Cię nie zastał, podejmie drugą próbę. Oprócz tego po umówieniu się z DPD będziesz mieć możliwość odbioru osobistego z oddziału DPD. Dodatkowo możesz skontaktować się  z działem obsługi klienta DPD, przygotowując wcześniej nr listu przewozowego. Jeśli to nie pomoże zadzwoń do nas (tel. 607-256-222). 



Czy mogę odesłać puste opakowania po środkach ochrony roślin?

Możesz nadać przesyłkę i odesłać do nas puste, wymyte opakowania, załączając informację z danymi klienta oraz numerem dokumentu sprzedaży. Po otrzymaniu wystawimy potwierdzenie odbioru i wyślemy je pocztą na wskazany adres.



Co zrobić gdy zapomniałem swojego hasła do konta?

Po wejściu do sekcji logowania należy kliknąć "Nie pamiętasz hasła?". Następnie otrzymasz maila z linkiem do wygenerowania nowego hasła. W kolejnym mailu dostaniesz nowe literowe hasło. Hasło to można zmienić na swoje bardziej przyjazne po zalogowaniu się w zakładce "Moje informacje osobiste".



Jak zapisać się na newsletter?

Na dole strony jest belka w której istnieje możliwość zapisania się na newsletter. Wystarczy wpisać tam swojego maila i kliknąć strzałkę. Dzięki temu będziesz informowany o wszystkich promocjach i nowościach w sklepie. 



Jaki jest regulamin sklepu?

Regulamin sklepu znajduje się pod poniższym linkiem:



Czy mogę zwrócić towar, który jest już dostarczony?

Otrzymany towar można zwrócić zgodnie z regulaminem naszej firmy w ciągu 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zwrotu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru. My zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maks. 14 dni od otrzymania zwrotu. Szczegóły poniżej:



Co jeśli otrzymam przesyłkę i po otworzeniu okaże się, że towar jest uszkodzony?

Podstawą reklamacji  jest protokół szkody wypełniony w obecności kuriera. Należy wypełnić go jeszcze tego samego dnia. Następnie należy przesłać skan na sklep@dlaroslin.pl i czekać na kontakt z naszej strony. W razie trudności lub ewentualnych pytań możesz skontaktować się z działem obsługi klienta (tel. 607-256-222).



Co jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem?

Podczas dostawy należy spisać protokół w obecności kuriera a następnie niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta mailowo sklep@dlaroslin.pl, bądź telefonicznie (tel. 607-256-222).



Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Prowadzimy wysyłki wyłącznie na terenie Polski.



Jak mogę usunąć swoje konto?

W tym celu należy napisać do nas maila sklep@dlaroslin.pl, lub skontaktować się telefonicznie z działem obsługi klienta (tel. 607-256-222).



Czy mogę wycofać zamówienie?

Zamówienie można wycofać tylko jeśli nie dostałeś maila z powiadomieniem o wysyłce towaru. W przypadku zamówień telefonicznych- gdy kurier nie odebrał jeszcze Twojego zamówienia. Później obowiązuje już tylko procedura zwrotu.



Dlaczego naliczają mi się wyższe koszty wysyłki, mimo że towar waży mniej?

Przy obliczaniu kosztów wysyłki, oprócz wagi uwzględniana jest także objętość produktów, więc nie zawsze towar ważący 5 lub 30kg może być wysłany w jednej paczce. Produkt 5 litrowy nie waży 5kg itp. Ze względu na bezpieczeństwo transportu niektóre towary muszą jechać samodzielnie w osobnej paczce.



Moje zamówienie przekroczyło 1000zł. Dlaczego nie naliczyła mi się darmowa wysyłka?

Darmowa przesyłka obejmuje tylko przesyłki do 30kg (1 paczka). Nie dotyczy przesyłek paletowych, materiału siewnego,  ziemniaków sadzeniaków.

W przypadku zamówienia przekraczającego 1000zł i wagę 30 kg- udzielamy rabatu na wysyłkę w wysokości 16 zł. Nie dotyczy przesyłek paletowych, materiału siewnego,  ziemniaków sadzeniaków.



Moje zamówienie przekroczyło 3.000zł. Dlaczego nie naliczył mi się rabat 2%?

Rabat 2%  nie dotyczy ziemniaków sadzeniaków oraz materiału siewnego w tym nasion rzepaku i kukurydzy. Ponadto rabat nie nalicza się dla produktów objętych promocją (z przekreśloną ceną).



Co zrobić jeśli nie powiodła się płatność elektroniczna Przelewy24?

W ciągu 2 godzin otrzymasz od Przelewy24 link do powtórnej płatności. Możesz też poczekać, na pewno zadzwonimy do Ciebie i zaproponujemy płatność przelewem tradycyjnym bądź za pobraniem.



Jakie dane wpisać w przelewie?

Dane do przelewu:

Hurtownia Rolno-Ogrodnicza Inagri Sp.z o.o.

ul. Wojska Polskiego 136

98-200 Sieradz

nr rachunku bankowego: 75 1090 2705 0000 0001 2221 9374

Tytuł przelewu: wpisać numer zamówienia



Co zrobić jeśli produkt, który chcę zakupić jest teraz niedostępny?

Na karcie produktu jest ikonka "Powiadom mnie kiedy będzie dostępny". Należy wpisać swój adres mailowy. Jeśli jesteś zalogowany po prostu naciśnij ten przycisk. Otrzymasz maila jak tylko otrzymamy dostawę. Możesz również zadzwonić do nas: 607-256-222.



Dlaczego nie mogę zakupić 25/50 kg materiału siewnego czy ziemniaków sadzeniaków?

Najmniejsza ilość towaru z tych grup to 100kg, czyli 1 q. (kwintal). Jeśli chcesz kupić 100 kg zboża, wpisz 1 sztukę. Mniejszą ilość możesz zamówić telefonicznie: 607-256-222.

TYLKO ORYGINALNE PRODUKTY, 20 LAT NA RYNKU, ZAKUP > 3000 ZŁ- RABAT 2%

Kategorie